Apr 20, 2011

Hello...

Hai,

Minta maaf la sebab dah lama tak update. Saya sibuk dengan kerja. Last weekend hari 'tidur sedunia' dan minggu bermesra dengan orang-orang yang tersayang yang dirindui sebab last week minggu submission dan sudah lama tidak berjumpa (seminggu je pun). Jadi saya tinggalkan sebentar blog ini. Bagi keyboard rehat kejap. hehe Kelam kabut sungguh di hari-hari2 nak submission. Computer juge telah di angkut masuk ke studio supaya dapat membuat kerja bersama group mate (project grouping. great job team!) Banyak gambar tapi P&C la. Minta maaf lagi sekali :p.

Tapi....

Hari ni, malam ni saya istihar 'hari sensitif' untuk diri saya sebab apa benda yang tak kene jer mesti nak emo. Cakap la benda yang mengarut pun mesti nak emo. Nie mesti sebab 'it's the month of emotional'. Lepas tue boyfriend saya pun sibuk nak tiru nak buat 'hari sensitif'. Dia nak join the club sebab nak mengade2 dengan I. Takpelah..layankan aje. Best juge :p.

Walaubagaimanapun....

Bulan depan hari jadi saya. Lagi sebulan seminggu je lagi. Jadi saya dah kene start fikir 'wishlist' untuk tahun ini untuk di post di sini seperti tahun-tahun yang sebelumnye (sila bersedia dengan post ini ye rakan-rakan :p *ehem*).

Ok...

Itu saja untuk coretan mengarut pada malam ini. Nanti kita sambung lain kali. Minta maaf lagi sekali sebab post mengarut. Selamat malam semua :)

No comments: